vineri, 21 decembrie 2018

Daruri

Bună!

Iată că nu a mai trecut un an, ci doar o zi, si eu m-am apucat iar de scris. Azi aș vrea să îmi înșir gândurile despre ce cadouri am putea dărui celor mici și mari.

Zilele acestea, Paul a avut la școală Secret Santa. Ne-a plăcut enorm ce a primit, îi mulțumim din suflet Moșului său. Dar, bineînșeles, mi-a plăcut și ce a dăruit el. Nu vă așteptați, nu-i așa? 😁
Să purcedem, deci.

El a primit o minunată cană pentru ceai, cu motive de Crăciun, toate accesoriile incluse. De asemenea, un jurnal cu cheiță, cu Spiderman, foarte frumos și util.

Ce a dăruit? Recunosc, aici m-am implicat și eu. Fetița pentru care copilul meu a fost Moș Secret a primit o căniță cu Moș Crăciun, care a costat 8 lei. I-am adăugat două lingurițe de ciocolată pe băț (4 lei), gândindu-mă că în dimineața de Crăciun, își va face o ciocolată caldă în cana de care vă ziceam și o va bea privind la brad (eu așa aș face). Am mai adăugat o tabliță mică în forma chipului lui Mickey Mouse (8 lei) pe care să își noteze diferite idei sau ce are de făcut (to do list). Am înțeles de la Paul că a fost apreciat cadoul, ceea ce nu poate decât să mă bucure și să mi se demonstreze că are colegi educați frumos (felicitări părinților).

Unde voiam să ajung? Cănița și tăblița au fost cumpărate de la pepco, iar cele două lingurițe pe băț pentru ciocolată caldă sunt din gama Exquisit de la Kaufland

Cu siguranță, cu puțină implicare și ceea ce ne lipsește, din păcate, multora dintre noi - TIMP - putem aduce un zâmbet pe chipul uni copil sau unui adult.

Pe lângă darurile materiale pe care le vom primi și oferi anul acesta, cu siguranță nu va lipsi timpul pe  care să îl petrecem unii cu ceilalți. Da, știu, de s-ar găsi de cumpărat am fi toți încântați. Nu, la magazin nu este, însă voi da din coate pentru ca cei mai minunați doi ei din viața mea să mă simtă prezentă, să ne bucurăm că suntem împreună și să uităm durerile, problemele și fricile ce ne macină pe noi, adulții.

Să ne fie bine tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu