sâmbătă, 22 decembrie 2018

O mică verificare

Salutare!

Nu că nu aveam idee ce să scriu astăzi, însă m-am gândit să îmi iau obiectivele de la sfârșitul anului 2015, începutul anului 2016 la puricat. Să văd, am dus vreunul până la capăt în acești aproape trei  ani?  Sau mi-a luat-o viața înainte și mi-a vârât ea altele sub nas? Să vedem.

1. Îmi propusesem să slăbesc. Mda, mi-am făcut abonament la sală, am frecventat-o cu regularitate în 2017, în 2018 însă... Ce am reușit să dau jos în 2017 am pus la loc în 2018, ba chiar mai mult. Bine, am făcut și greșeala de a lua niște produse de slăbit care promiteau marea cu sarea, m-au ajutat în primă fază, însă ulterior mi-au dat niște dureri de stomac și arsuri. Asta e, om vedea cu ce-o veni 2019. Cert e că-s grasă.

2. Să zâmbesc. Fail. Poate și viața m-a luat uneori la palme, însă n-am învățat să zâmbesc oricui. Sunt unii cărora le-aș oferi multe, însă nu zâmbete. Copiii sunt singurii care mă bucură. Apropo, anul acesta am fost cu Paul și colegii săi pe parcursul Săptămânii Altfel. M-am simțit minunat, vindecată de tot ce mă durea. Sper să vrea fiul meu să mă ia cu el și anul viitor, de data aceasta chiar m-a rugat.

3. Să citesc. Am citit, însă nu în ritmul în care mi-aș fi dorit. Și-mi pare rău, mai ales că eu trebuie să îi fiu exemplu copilului. Dacă eu nu citesc, aș putea să îi cer lui să o facă?

4. Să învăț. Da, acesta e un punct foarte important de care, culmea, m-am ținut. Mai am puțin și îmi dau licența, a doua facultate, de data aceasta făcută la cursuri de zi, cu seminarii, cursuri, laboratoare, proiecte, nervi, rezultate, burse. Să-mi fie cu folos îmi doresc. Și neapărat să îi mulțumesc partenerului meu de viață pentru susținere.

5. Să-i citesc lui Paul povești înainte de culcare. Cred că oricum era nerealist punctul acesta. Am încercat, dar deja e la vârsta la care nu-l mai interesează altceva decât mașinile și kartingul. Sau telefonul.

6. Relația cu Divinitatea. Am ajuns într-un punct în care sunt destul de mulțumită, însă mi se pare că trebuie să rămână doar pentru mine acest punct.

7. Să gătesc. 😂 Am gătit. Între timp ne-am mutat cu părinții mei. Cred că am spus tot cu asta.

8. Marea. Da, am văzut-o în fiecare an. Însă în 2018 m-a dezamăgit crunt litoralul românesc.

9. Piatra-Neamț cu ochi de turist. Din păcate, alt punct ratat. Poate anul viitor remediez situația. Cu atât mai mult cu cât vreau să mă apuc serios de treaba asta cu blogul și voi avea nevoie de materiale.

10. Să economisesc. Aici mi-a ieșit în special când am avut motivație. Ceea ce înseamnă că îmi va mai ieși.

Cam atât pentru azi. Om vedea în zilele următoare ce-oi mai posta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu