joi, 27 decembrie 2018

Sărbători pline de bucurie

Salutare!

Povestim despre ce am făcut de Crăciun? Povestim.

Am mâncat și am dormit. 😂 Nici gând de așa ceva. Da, am mâncat în familie, am glumit, ne-am bucurat unii de alții și de cei nou sosiți în familie. Însă, nu am rămas doar cu atât.

Cum bine îi place uneia dintre nepoatele mele să spună, am trăit experiențe. După prânz, în prima zi de Crăciun, ne-am înfofolit și am plecat să patinăm. Nimic neobișnuit până aici,nu? Ei, singura care știe să patineze e nepoata mea. Asta însă nu m-a împiedicat să închiriez o pereche de patine și să intru pe gheață. Recunosc, tare mi-ar plăcea să știu a patina. Dar nu-i târziu niciodată să înveți. Trebuie doar să vrei și să știi să te bucuri de lucrurile mărunte. Paul a fost ajutat de verișoara sa și a stat destul de mult pe patine. A luat și suficiente trânte, însă faptul că B. a stat cu el și s-au distrat împreună a contat cel mai mult. Am mai băut câte un pahar de vin fiert, o vată de zahăr, o plimbare sub luminițe, ne-am pozat și nu știu când, s-a terminat ziua.

În cea de-a doua zi, am plecat de dimineață de acasă. Destinația - Mănăstirea Petru Vodă. Doamne, locul e superb. Nu mai vorbim de drumul către mănăstire. Imposibil de descris în cuvinte. Zăpadă pe uliță, pădurea albă, oameni fericiți. La fel, ne-am oprit să surprindem fiecare clipă de frumos. Desigur, multe au rămas în sufletele și mintea noastră. Oricât aș încerca să redau în cuvinte, mi-e imposibil. Dacă aveți cum, trageți o fugă acum, zilele acestea. Dacă sunteți din zona Neamțului chiar nu aveți nici un motiv să ratați peisajul care este acum pe acest drum.

Tot în cea de-a doua zi, însă după-amiază, ne-a vizitat îngerașul familiei, prințesa noastră Albă-ca-Zăpada. La fel, e imposibil să descriu timpul petrecut cu un bebeluș. Doar că inima nu-mi mai încăpea în piept de fericire când o vedeam atât de atentă la mine. Când mi-a zâmbit... m-am topit.

Ce voiam de fapt să spun? Că mi-a fost Crăciunul acesta balsam pentru suflet. Îmi pare rău că nu am învățat mai devreme să mă bucur de frumos. Nu mi-e dor chiar deloc de sărbătorile în care stăteam la o masă cu niște oameni pe care îi vedeam o dată sau de două ori pe an și care nu știau altceva decât alcool și bârfă.

Revenind, nu uitați - luminițe, patinoar, zăpadă, timp de calitate cu cei care chiar contează. Un Crăciun în 3 e de 1000 de ori mai frumos decât unul cu oameni mulți și triști pe interior.

Nu mai stați în casă, mergeți și bucurați-vă de voi, cu voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu