joi, 20 decembrie 2018

Fără inspirație pentru titlu

Off, de cât timp îmi propun să iau treaba asta cu blogul în serios. Hai, Doamne Ajută! și sper ca de data asta să mă țină. 
Mi-am notat deja niște idei pentru câteva posturi, azi o voi pune în aplicare pe prima. Nu e originală, vreau să fac ceea ce am observat că de obicei se face ca o leapșă, dar cine mă citește pe mine? Bine, nu au ce să citească, dar tocmai sunt în procesul de schimbare a acestui lucru.
Așadar, trec la treabă. 

1. Care e porecla pe care doar familia ta o folosește?
Nu cred că am așa ceva. Frate-miu mă striga Maimuță :)) când eram mică, dar altceva nu îmi amintesc.

2. Un obiceri ciudat pe care îl ai?
Obiceiuri ciudate? Eu sunt o ciudată. Să zic unul? Păi, primul lucru pe care îl fac atunci când sună ceasul dimineața îl inchid și mă culc la loc, urmând să mă trezesc atunci când vrea organismul (bine, e obișnuit să nu depășească ora 07.00).

3. Ai fobii ciudate?
Da, mă înspăimântă toate rozătoarele, inclusiv iepurașii albi, pufoși pe care unii i-ar lua acasă. 

4. Un cântec pe care îl iubești?
Nu prea ascult foarte des muzică, nu știu de ce, însă îmi place mult muzica românească. Cântecul meu preferat este <<Nebun de alb>> al lui Emeric Imre.

5. Cel mai mare pet peeve?
Nu suport să aud cum ceva este sorbit (ciorbă, suc, ceai, cafea etc). De asemenea, urăsc să fiu claxonată în trafic.

6. Ce obicei ai la stres?
Nu, întrebarea e greșită. Al doilea meu nume ar trebui să fie Stres. Însă țip (a se înțelege urlu) mult, des și la oricine.

7. Care a fost prima ta jucărie de pluș și cum o chema?
Hmmm, n-am prea avut jucării în copilărie. Insă primul pluș, de care îmi amintesc cu drag, l-am primit de la soțul meu de Valentines Day în anul în care eram gravidă cu Paul. Era un Tweety a cărui melodie semăna cu soneria unui telefon.

8. Pe ce parte a patului dormi?
Cât timp sunt în brațele soțului meu, n-are importanță. Altfel, pe tot patul.

9. Ce băutură comanzi cel mai des la cafenea?
Caffe late. Sau orice arată bine pe mesele altora.

10. Care este ceea ce englezii numesc comfort food pentru tine, știi că nu îți face bine, dar mănânci oricum?
McDonald'S, mai precis McChicken cu cartofi prăjiți.

11. Cum stai în duș?
Ăăăă, habar n-am. |Stau în așa fel încât să mă spăl. Oricum, prefer băile lungi, fierbinți și cu spumă (ador gelul de duș de la Palmolive, cel mov).

12. Corpul tău are vreo abilitate ciudată?
Nu, cu siguranță nu. Am in schimb o scolioză mi-nu-na-tă.

13. Ce tic verbal ai?
Spun des Adevărat.

14. Ce porți când dormi?
Nu pot răspunde la această întrebare. Șșșștttt.

15. Ce obișnuiai să porți și credeai că e cool dar acum îți dai seama că nu era?
Tricouri scurte, deasupra buricului în combinație cu pantaloni cu talie foarte joasă. Slavă Cerului că am crescut și mi-a mai venit mintea la cap.

Întrebările le-am preluat de pe site-ul www.andramelinte.com, o gagică mișto pa care o urmăresc pe Instagram.

Sper să ne citim curând, nu peste încă doi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu