joi, 23 ianuarie 2020

Leapșa

Azi ceva ușor. Când am început eu să citesc bloguri, prin 2011-2012, era tare fain, mai ales dacă aveai comunitate, să participi la așa-numite lepșe. Un blogger crea un set de întrebări, apoi nominaliza alți câțiva să le raspundă, aceștia la rândul lor nominalizau pe alții... în fine, ați prins ideea. Cum, desigur, pe mine mă citesc eu, personalitatea mea și uneori, cea de-a treia sau a patra mea personalitae, m-am nominalizat singură să răspund la niște întrebări gasite prin blogosfera anilor la care am făcut referire mai sus (între timp, au apărut Youtube și Instagram, la modă e să fii infuencer).
Să purdedem:

1. Dacă ai putea alege un fel de mâncare pe care să îl mănânci pentru următoarea lună (fără să ai voie să mănânci altceva), care ar fi acela?
Simplu ca bună ziua: cartofi prăjiți cu usturoi.

2. Pleci într-o vacanță de două săptămâni pe o insulă pustie și poți lua cu tine o celebritate. Pe cine iei?
Băi, cred că pe Andreea Balaban. Pentru mine e o celebritate fata asta. N-ar trebui să o întreb nimic, dar sigur mi-aș îmbogăți cunoștințele stând două săptămâni doar cu ea.

3. Un vis pe care îl aveai în copilărie și s-a îndeplinit și unul care nu s-a îndeplinit.
Păi, mi-am dorit un copil. Îl am. Mi-am dorit să devin actriță de teatru. Singura piesă în care joc un rol e viața mea.

4. Primești un cadou foarte urât de la prietenul tău cel mai bun. Îi spui că e urât sau te prefaci?
Cel mai bun prieten al meu e soțul. Nu am cum să-l mint, nici dacă aș vrea. Dar bine că nu-mi face cadouri prea des. Eram în primele noastre luni de relație și mi-a adus din Austria un ceas-brățară, în formă de inimioară și cu multe inimioare de zici că era salbă. L-am întrebat dacă a dat și bani pe el. Dăduse, multicei chiar. Încă am ceasul, l-am și purtat uneori.

5. Dacă ai putea călători în trecut și să discuți cu tine cea de la 18 ani, ce sfat ți-ai da?
Alexandra de la 18 ani, nu mai fi superficială. Și pune naibii osul la treabă cum trebuie, nu cumva să ai regrete pe la 30.

6. Primești un premiu în bani pe care ești convins că nu îl meriți. Cum reacționezi?
Îl iau, dacă alții mai capabili au considerat că îl merit, au știut ei de ce. Încredere în forțele proprii, fată dragă.

7. Ce te motivează să scrii pe blog?
Momentan, faptul că am ceva timp liber.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu