vineri, 17 ianuarie 2020

Unde dai și unde crapă

Ieri, când am pus titlul, voiam să scriu cu totul, dar cu totul altceva față de ce mi-a ieșit pe degete. Vedem ce-o fi și azi. Ce voiam să scriu ieri era că am deschis acest blog acum vreo 4 ani și am scris în fiecare an la fel de mult. Adică mai spre deloc.
Adevărul e că nu mă așteptam la așa val de oameni care să mă susțină și să-mi trimită mesaje pe Facebook și în privat. 
Ce nu vreau e milă. Și nicidecum atenție. Băi, mulțumesc din suflet, dar să nu mă compătimiți, că n-aveți motive. Acum sunt foarte bine. Că dacă nu eram nu citeați ce-am scris ieri. 
V-am zis că habar n-am în ce direcție curg cuvintele. Voiam să zic de fapt că am picat un examen. Băi, eu am picat un examen. Și nu mă interesează că l-am picat pentru că am meritat-o. Sunt un pic nemulțumită de nota la primul examen că simt că meritam mai mult, dar na... Enervant e că e același profesor la ambele materii și mai am încă un examen cu el. La care n-o să pic, garantat. Ce nu înțeleg e de ce profesorul acesta dă importanță doar materiei la care am picat eu. Și mie nu-mi place! 
Am aberat suficient pe azi. Nici nu citesc, îi dau publicare direct. 
Hai, pleacă în lume!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu