miercuri, 2 ianuarie 2019

Jocuri - ne distrăm în familie

Desigur, mă așez cu laptopul în brațe, cu multe idei în minte și când deschid pagina albă de pe blog uit și cum mă numesc.

Așa, voiam să vorbim puțin despre ce facem în casă când avem mult timp liber (cum tocmai am avut în această perioadă) și trebuie să rupem copilul din fața ecranelor. Noi ne jucăm, așa că azi vă dau niște idei.

1. BoomBoom Ballon - l-a primit anul acesta Paul de Crăciun de la unchii săi și a devenit una din jucăriile cele mai apreciate. Ne-am distrat toți trei înfingând acele bețe în baloane, rugându-ne să nu se spargă la noi. Nu știu de unde l-au cumpărat cumnații mei, eu l-am găsit aici.

2, Monopoly - ei, aici trebuie să stați foarte bine cu răbdarea, căci se întinde uneori un joc de Monopoly și câte 2-3 ore. Plus că s-ar putea să iei jocul prea în serios și să crezi că tu chiar te apuci de imobiliare. 🤣 

3. Scrabble - noi nu avem varianta originală a jocului, ci una mai ieftină, cumpărată din Noriel acum vreo 3-4 ani. Crossword se numește. Recunosc, acesta e unul din jocurile mele preferate deoarece verificăm vocabularul pe care-l deținem. 

4. Fazan - jocul copilăriei noastre. Eventual ne punem de un ceai ori o ciocolată caldă cu bezele, în rest, imaginație și, din nou, verificăm cât de elevat ori ba știm a vorbi.

5. Salvează pinguinul - l-a adus Moș Crăciun anul trecut, după multe căutări. Să zicem că ar fi cam pe același principiu cu Boom Boom Ballon, să te ferești să cadă pinguinul când dai tu cu ciocănelul. Foarte fain, la fel, ne-am distrat sub brad cu el. Acesta este jocul.

Cam acestea ar fi jocurile cu care simțim și noi, cei doi așa-ziși adulți, că avem aceiași vârstă cu a copilului nostru.

Nu uitați, fiți copii și învățați de la piticii voștri să aveți  suflete curate. Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu