marți, 1 ianuarie 2019

Welcome 2019!

2019, ești cu noi de câteva ore bune! Sper că ai venit cu sănătate pentru toți și cu ceva mai multă răbdare în traistă pentru mine. În fine, mai sunt 364 de zile și câteva ore din acest an, așa că să lucrăm cu spor la obiectivele scrise ieri. 

Așa, iar am vârât o introducere care n-are legătură cu ce vreau eu să povestec, și anume, trecerea și petrecerea dintre ani. Ceea ce înseamnă că azi voi fi <<recenzor>>. 🤣🤣🤣 Subiect - Crepes d'Art.

Să disecăm deci. 
1. Mâncarea - băi frate, a fost bună rău. Meniurile au fost foarte bine gândite, nu au umplut farfuriile cu porcării. Am putut discuta cu personalul pentru cel al copilului, căci fecior-miu e mofturos. Pe lângă aperitiv, gustarea de pește (aș mai vrea o porție acum) și friptură, am avut la dispoziție nelimitat prăjituri de casă și fructe. Cine mă cunoaște, știe bine, ador dulciurile. Pe acestea le-am devorat. Cred că nici la mama acasă nu am mâncat o ciocolată de casă atât de gustoasă.

2. Băutura - ce și cât voiai. Vin roșu (am băut și eu o jumătate de pahar) - bun, vin alb - acesta nu l-am gustat, soțul a băut însă roșu. De asemenea, apă plată și minerală, la discreție. Cocktailuri alcoolice și non-alcoolice, asemenea. Trebuia doar să le ceri. Nu au avut sucuri incluse în meniu, însă pe noi nu ne-a deranjat. Să zicem însă că ar fi mers pentru copii, dar Paul a băut cocktail fără alcool și a fost mai mult decât încântat. De șampania pentru trecerea dintre ani nici nu e nevoie să mai pomenesc, dar a fost... mmm.

3. Muzica - ei, aici am un picuț de comentat. Deși repertoriul a fost foarte bine ales, băieții de la instrumente "Jos Pălăria", frumușelul (căci da, era frumos șmecherașul) vocalist a mai gafat câte un pic. Nu mult, dar a mai luat-o pe lângă linia melodică. Cu toate acestea, s-a dansat mult și frumos.

4. Personalul - extrem de amabil, bine pregătit, mereu trecea cineva să schimbe carafa cu vin pentru ca acesta să nu fie cald, erau atenți la cerințele noastre. Un mare plus a fost din momentul în care am cerur meniu special pentru copil.

5. Restul - au avut o tombolă cu premii, n-au avut artificii proprii. Nici să-mi pocnească în cap parcă n-aș fi vrut, dar și să văd culoare pe cer ar fi fost frumos. Tombola mi-a plăcut, căci atunci când ne-au dat biletele cu numere, am făcut ceva glume cu Paul spunându-i să extragă bilețelul câștigător. Băiatul a fost super drăguț și l-a luat pe al nostru puști să facă extragerea. Așadar, minunția noastră a extras toate biletele câștigătoare. 10+++ pentru agilitate ospătarului. Noi n-am câștigat nici un premiu, însă m-am bucurat mult că l-au implicat pe Paul. 

6. Ne-am distrat? Noi da și, din ce am tras cu ochiul și urechea, 99% din cei de acolo s-au simțit bine. S-a dansat, s-a cântat, s-a băut cu măsură. Concluzia mea e că oricum cei din generația a doua știu a se distra mult mai bine ca noi. Chiar mă uitam și mă gândeam că ar fi fost frumos să se fi organizat un concurs de dans. Ceva gen anii 90. Desigur, asta mi-ar fi plăcut mie, nu știu celorlalți.

Așadar, pentru noi Revelionul a fost frumos. Sper că și pentru voi.

P.S. Abia aștept să mă duc la o clătită cu brânză la cuptor și niște pancakes cu vanilie. Favoritele noastre de la localul mai sus menționat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu