miercuri, 23 ianuarie 2019

Mon Tabiette Caffe

Bună!

Dacă ieri v-am povestit despre decizii și copii, astăzi aș vrea să vă spun pe unde mă mai relaxez eu. De fapt, vă spun doar despre o cafenea, urmând ca de restul să vă povestesc în alte zile.

Bun, pe ordinea de zi avem Mon Tabiette Cafe. Unde? Piatra-Neamț, strada Privighetorii (chiar in spate la Terazza da Bruno). E deschis zilnic de la ora 08 până la 22.

De ce-mi place mie și cred că ar trebui să vă placă și vouă? Pentru că au o cafea excelentă, atmosfera este extrem de plăcută și relaxantă, muzica fiind faină de asemenea. Nu mai spun de servire: rapidă, chelnerii foarte amabili.Eu sunt topită după mobilierul și felul în care arată locația. Pentru această perioadă, când vremea nu e tocmai prietenoasă și nu putem sta mult afară, e ideal.

Preferata mea e cafeaua pe care o au trecută în meniu Starbucks, dar vă îndemn să încercați absolut orice. Mie-mi place aceasta deoarece are mentă. Hai, să-mi spuneți dacă ați fost, ce v-ați luat (să mai variez și eu) și cum vi s-a părut.

Data viitoare să vă spun unde mâncăm ceva bun sau ceva bun și dulce?


Fotografia postată de Alexandra Tutuianu.

Un comentariu: