marți, 8 ianuarie 2019

Nu știu

Azi intru direct în subiect. Așadar:

1. Nu știu să merg pe bicicletă
2. Nu știu să patinez/merg pe role
3. Nu știu să înot
4. Nu știu să dansez
5. Nu știu să accept complimente
6. Nu știu cum să iert pe oricine
7. Nu știu să mă machiez
8. Nu știu dacă am vreun talent sau vreo îndemânare
9. Nu știu să fac glume bune
10. Nu știu să mint
11. Nu știu în ce direcție merge viața mea
12. Nu știu să ma iubesc pe mine
13. Nu știu cum e să primești flori fără motiv (ciocolată, dulciuri, timp, da, însă nu flori)
14. Nu știu cum să mă împrietenesc cu oamenii, dimpotrivă, îi alung foarte ușor din viața mea. Ar trebui să-mi pun soțul să scrie o carte despre cum de mă suportă de aproape 12 ani. Cred că mă iubesște prea mult!!!
15. Nu știu cum să ignor răutățile oamenilor
16. Nu știu cum să respir fără să-mi văd copilul și iubitul zilnic
17. Nu știu să mă îmbrac frumos
18. Nu știu să visez
19. Nu mai știu să mă rog
20. Nu știu să îmi asum unele responsabilități
21. Nu știu să fiu un om cald
22. Nu știu să am răbdare
23. Nu știu să cred

Și cred că mai sunt o mulțime de lucruri pe care nu le știu. La unele mă doare că nu știu cum să le învăț. Pentru majoritatea am nevoie doar de curajul de a ieși din bulă, din zona mea de confort. De aia și scriu, pentru a mă descoperi. Cred că e una din cele mai eficiente terapii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu